Is er een site of een app waar je vanaf je ipod voetbalstreams kunt bekijken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Justin tv via AppStore te krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Via internet kan dat kan hier>
Nieuws : http://www.voorpagina.info/sport/voetbal-nieuws/
Over Eredivisie: http://www.voorpagina.info/sport/voetbal-nieuws/voetbal-eredivisie/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Justin tv, kost alleen acht euro om aan te schaffen.
Ik wil je wel even aanraden om op www.nos.nl te gaan kijken. Daar staat meestal wel een link naar livestreams, zoals de champions league, wk en ek, maar ook van de tour de france(etappe en avondetappe) en de olympische spelen, en van veel andere wedstrijden waarvan ze de liverechten hebben staan streams op nos.nl. Je moet trouwens wel de juiste instellingen hebben, anders kun je de stream niet openen. Ik zal je die zo even doorgeven

Ook kun je op de site van eredivisielive streams oppikken, maar ten eerste kost dit veel geld, en ten tweede kan dat niet op de ipod dacht ik. Ook kun je een account aanmaken op goksites(unibet, bwin etc.), waar zo ongeveer alle livestreams opstaan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Oohw haha hij stond er nog wel gewoon dis let maat niet op mijn reactie;)
het gaat om de bovenste drie knopjes

dat gaat dus weee niet op de ipod:(
ga naar instellingen-->safari--> je ziet drie schuifknopjes staan, javascript, plugins, blokkeer popups(niet van groot belang volgens mij, nooit geprobeerd) en daaronder staat acccepteer cookies: van bezocht (of: altijd)
dan moet het lukken op www.nos.nl via ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie hem op de gewone sote niet meer staan maar ik probeer wel een privebericht te sturen
Je kan bijvoorbeeld Sport1 uit de AppStore downloaden. Vanaf daar kan je wedstrijden bekijken voor 1,59€