Waarom verschilt de kwaliteit van foto's in Streetview met Europa en de VS?

Ik vind de foto's van straten in de VS vaak wazig alsof er stof op de lens zat en in straten van Europa zijn de foto's vaak helder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een reden kan zijn ,dat grote delen in de Verenigde Staten nog niet geüpdatet zijn . De Verenigde Staten werden als eerste op Streetview geplaatst. Ondertussen is het materiaal veel nauwkeuriger.
Grotere plaatsen zijn al opnieuw gefilmd ...maar ‘the middle of nowhere ’ in Alaska of Texas zijn soms al zestot tien jaar oud.
De datum van laatste opname stond er tot voor kort doorgaans bij.
Het Zuiden en Centrum van de States zijn soms stooferig droog ....dat zie je gewoon