Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik geld verdienen met Youtube?

kan ik geld verdienen met Youtube?
Ik zie wel eens dat er bij een filmpje eerst reclame komt.
Kan ik dit zelf ook doen? of zit dat anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Nee, je kunt wel adverteren op youtube.

De advertenties staan er zodat youtube zelf ook omzet kan maken. De hoeveelheid geheugen en bandbreedte die nodig is om youtube draaiende te houden is namelijk gigantisch en kost erg veel geld!

Toegevoegd na 1 minuut:
Met zelf adverteren op youtube bedoel ik dus dat jij ook je eigen reclames kunt laten verschijnen op youtube (tegen betaling natuurlijk). Je kunt youtube dus als advertentie kanaal gebruiken en zo indirect geld verdienen via youtube. Maar dat is niet de manier die jij in gedachten had :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, plaats een site met nuttige spulletjes van jouw op. Bijv. petjes, die je zelf ontworpen hebt. Maar je moet natuurlijk dan wel goeie films amken, zoals: Kevjumba ofzo :P Hijs zkr grappig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, je kunt zelf niet op youtube geld verdienen!
maar je kunt bijv. wel reclame er op youtube zetten zo dat mensen spullen gaan kopen door jou filmpje op youtube

het is dan het zelfde als op TV maar dan op youtube!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan WEL. Zie bron. Maar bedenk je wel dat je hiervoor filmpjes moet hebben die vaak bekeken worden wil dit gaan lonen. Dit moeten filmpjes zijn die je zelf maakt en niet van internet steelt. Je krijgt per klik betaald en soms per 1000 views. Ga maar eens bij jezelf na. Hoe vaak klik jij op een reclame op youtube?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=CqXDziUCVWY
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan een normaal persoon niet
dat zijn dan meestal populaire mensen of bedrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een normaal persoon kan geen populair mens zijn/worden?
Het kán, maar het is heel erg weinig. Rick Astley heeft voor zijn video Never Gonna Give You Up ongeveer 12 dollar gekregen nadat hij milioenen keren bekeken was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan met een adsense koppeling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je iemand vindt die wil betalen voor een paar seconden van de film waarin je dan reclame maakt voor hem/zijn bedrijf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding