Hoe hotmail probleem oplossen?

Sinds een paar dagen krijg ik vreemde emails in hotmail.
De mails komen van mij en zijn ook aan mij gericht?
Maar ik heb ze niet verstuurd,zou mijn account gehackt kunnen zijn?
Is mijn wachtwoord veranderen misschien de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja, wachtwoord veranderen helpt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is spam...
Je kunt elke willekeurige afzender gebruiken in email als je de goede programma's hebt. Helaas is daar over het algemeen weinig aan te doen.
Om dit te voorkomen zou je een regel kunnen aanmaken waarin je jou email invult bij het Van: veld en de mail dan laat verplaatsen naar de prullenbak.
Enige nadeel is dan dat je jezelf niet kunt mailen (mocht je dat doen voor notities oid). Dan moet je die mailtjes zelf even uit de prullenbak vissen...