Als ik de WLAN stick van de beschrijving in mijn desktop doe, heb ik dan draadloos internet op mijn computer?

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B270995/cid/8231/Netgear_WNA3100_100PES_WLAN_Stick/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dan heb je geen draadloos internet, maar een draadloze netwerkverbinding. Als je daarmee dan verbinding maakt met een draadloos modem, kun je op internet. Dan is internet niet draadloos, maar misschien bedoel je dit toch.

Voor een draadloos (mobiel) internet heb je een dongel nodig. Die kun je bij telefoonproviders kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel dat ik dan geen internet kabel meer nodig heb tussen de router en de computer, maar dat ik hem rechtstreeks aan kan sluiten op mijn wifi netwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je een draadloze router hebt, dan kan dat inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi, bedankt :) heb hem intussen besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel een router met (ingeschakelde) Wifi hebben en om te verbinden moet je het wachtwoord (en de naam) van de Wifi router weten.
Als je tot nu toe nog geen Wifi gebruikt hebt: je kunt naam en wachtwoord meestal aantreffen op een stickertje of kaartje aan de router.
In de gebruiksaanwijzing van de router is te vinden hoe je naam en ww kan wijzigen.

Andere antwoorden (2)

Als hij helemaal is geinstalleerd

moet je verbinding met een draadloos (wifi) netwerk maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja via wifi en mist je een wifi router hebt waarmee je kontact kan maken.