hallo. Kun je met je samsung 335ch@t mobiel die een wifi heeft gratis internetten in turkije? Of kost het je extra geld? Alvast bedankt

internetten met wifi in turkije. Kost dat geld

Toegevoegd na 13 minuten:
mijn dochter heeft in turkije op mijn mobiel youtube clips bekeken. Telfort heeft van mijn rekening meer dan 1000,- afgeschreven. Mijn maand salaris

Toegevoegd na 14 minuten:
mijn dochter heeft in turkije op mijn mobiel youtube clips bekeken. Telfort heeft van mijn rekening meer dan 1000,- afgeschreven. Mijn maand salaris

Toegevoegd na 15 minuten:
mijn dochter heeft in turkije op mijn mobiel youtube clips bekeken. Telfort heeft van mijn rekening meer dan 1000,- afgeschreven. Mijn maand salaris

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je wi-fiverbinding aan?

Antwoorden (2)

Het kost geen geld als je een wifi verbinding daar hebt maar als je gewoon gaat internetten via je simkaart dus via 3G of gprs dan kost het geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi kost meestal geen geld, alleen kun je kosten krijgen voor de hotspot of krijg je het op de rekening als je in een restaurant zit, maar meestal is dit duidelijk aangegeven.
3g of gprs moet je niet gwbruiken tenzij je een internet in het buitenland abbonoment hebt, en al helemaal niet in turkeije daar kan internet tot €20 per MB kosten!!!
Met een youtube filmpje van ongeveer 3MB kun je dat wel uitrekenen dat dat niet te betalen word.