Naam voor een muziekblog?

Ik wil graag een blog gaan starten over muziek (vooral R&B, Hiphop en Top40 nummers) en ben al een tijdje aan het nadenken over een naam.
Weet er toevallig iemand een leuke, en korte naam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

- Planet of music? xD
- (Jouw naam)'s Music District? : o (Je kan het ook nog eens afkorten. 8D)
- Popworld. : )
- Music Centre :3

Ik weet niks meer... xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Discolog, Rocklog, Blueslog, Poplog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Beat/Beats/Beatz
EarCandy/EarSweets

Misschien kan je ook een titel van een liedje nemen, iets catchy wat bekend is bij veel mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Music-Addicts. ( muziek verslaafden 0f; muziek - verslaaft- als werkwoord)
Hot Wire. (hete draad)
Music Scene. ( muziek Scenario)
Zenux Place.
Zenuxuous.