Internet Kabel en wifi valt steeds uit sinds storing.?

Sinds dat er een paar dagen geleden een storing was valt mijn internet hele tijd uit (kabel en wifi) ik heb de router/modem al een paar keer aan en uit gezet dit heeft ook niks geholpen.
heeft iemand nog ideeën wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Je modem moet minimaal 30 sec uitgezet worden en dan weer aan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
update ik heb sterk het idee dat het door mijn computer komt want als ik deze niet gebruik valt het internet niet uit, maar dit is wel heel raar want de computer heb is op kabel aangesloten terwijl kabel en wifi dan allebij uitvalt. hoe kan het ooit dat mn computer het uitvallen van het internet veroorzaakt?

Antwoorden (2)

Je kan inloggen in je router, je instellingen backuppen en een volledige fabrieksreset doen. Daarna je instellingen weer terugzetten en hopen op het beste. Kan ook zonder backup en zelf alles weer instellen. Als dat niet helpt je provider het op laten lossen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bij je wi-fi kastje heb je ergens 2 kabels zitten haal die 2 er 5 sec uit en daarna weer in