Onterecht verbannen?

Hallo, ik ben een 15jarig persoon..
Een zekere dag, toen ik op het spel wilde inloggen, stond er dat ik verbannen was voor het gebruiken van illegale software en het gebruik maken van hacken.Dit is helemaal niet waar!Ik heb nooit gehackt, en ook geen illegale programma's gebruikt.Ik heb een klacht ingezonden naar de klantenservice.(1 maand later!) kreeg ik het volgende te horen:"Het spijt ons, maar je account is permanent verbannen voor het gebruik van hacken en het gebruik van illegale software).Wat moet ik daar nou mee?
Ik heb later nog 2 klachten ingezonden, en kreeg weer dezelfde antwoorden.Toen ben ik overgestapt naar de Nederlandse hulp van maplestory (Het forum).Ik heb in een bericht gevraagd waarom ze mij aanzien voor een hacker.Ik kreeg hulp aangeboden van moderatoren.
Ze vertelden mij dat ze na zouden vragen wat de reden was voor mijn verbanning, en of ik mijn account terug zou kunnen krijgen.Een week hoor ik niets van ze.
Plots zie ik als antwoord op mijn vraag (Door de moderatoren beantwoord):"Je account is verbannen wegens hacken".Vervolgens zit er een slotje op het bericht.Als ik probeer in te loggen op de homepagina (met mijn nieuwe account), om een nieuw bericht te plaatsen, zie ik dat ik niet meer kan inloggen.Inloggen gaat vanaf nu helemaal niet meer op maplestory, op mijn computer.
Ik heb het op mijn zus haar computer geprobeerd, en die had er geen problemen mee.Verder heb ik meer dan 40 euro aan wallie kaarten uitgegeven aan dat spel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Misschien ben jij wel gehackt en word er via jou pc iets gedaan daten dat zo ziet.

Ga eens naar een gespecialiseerde computerstore met je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm ik speel een spel van de zelfde makers (combat arms ) ik weet niet hoe het daar precies gaat maar ik ken iemand op combat arms die werd verbannen omdat hij een vriend had die hackte hij kreeg zijn account na een lang uitleg wel terug maar heb jij niet een vriend ofzo die hackte of zoiets en misschien heeft iemand anders je account ff gebruikt of heeft misschien iemand je ip adres gestolen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dreig ze aan te geven
Jij hbt heel veel geld in gestoken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dreigen heeft geen zin

In de voorwaardes van de aankopen voor spel punten ofzo
staat in dat hun nooit aansprakelijk zijn voor iets

Beste is

Vriendelijk benaderen via de mail

Leg je probleem goed uit
en vertel wat een oplossing kan zijn

doen ze niets

ga dan een stap verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Ik heb het op mijn zus haar computer geprobeerd, en die had er geen problemen mee.Verder heb ik meer dan 40 euro aan wallie kaarten uitgegeven aan dat spel." Speelt zij toevallig ook het spel? Of heb jij meerder accounts aangemaakt? Dit kunnen namelijk ook redenen zijn om iemand van een spel te verbanen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Misschien heb je, zonder dat je het dacht te doen, van een verkeerde website een programma gedownload dat illegaal was.
Op het hacken kan ik niks bedenken.
Mvg,
MrMorrie1