Hoe schakel ik deze functie uit op Facebook?

Ik plaatste een bericht bij een vriendin op haar prikbord en sinds de nieuwe FB update wordt daar automatisch je locatie aan toegevoegd. Wanneer het bericht nog niet geplaatst is, kun je deze locatie verwijderen. Daarna niet meer. Ik wil graag dat het bij voorbaat al niet weergegeven wordt. Facebook helpcentrum zegt hier zelf over: Wil je geen algemene locatiegegevens aan al je berichten toevoegen? Je kunt deze functie op elk gewenst moment uitschakelen.

Er wordt alleen niet verteld waar je dit kunt doen. Ik kan de mogelijkheid niet vinden. Wie wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Via de telefoon heb ik dit uitgeschakeld bij instellingen, locatievoorzieningen en dan facebook uit.

Verder als je wilt dan niet iedereen je statusupdate kan zien - ga je naar je profiel, dan privacy instellingen en hier kies je bijv. voor aangepast