Weet iemand waar ik een .nl domeinaam kan kopen met mijn mobiel?

Weet iemand dat misschien? Ik heb nu bijvoorbeeld 20 eu beltegoed, en zou graag voor 1 jaar een .nl domeinnaam willen kopen maar ik weet niet waar? iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad. er zijn in nederland maar weinig diensten die je kunt betalen met je mobiele rekening. Daar komt in de nabije toekomst wel verandering in.
Wat je wel kunt doen is beltegoedcashen(.nl) en met dat geld op je rekening een domein neem kopen bij bv transip.nl

Antwoorden (1)

Het lijkt me lastig om dit te betalen met je mobiel. Mede omdat er jaarlijkse kosten aan verbonden zitten.