Ik heb babylon toolbar op mijn computer geregen. En ik krijg het er niet af. Kan iemand mij helpen om het eraf te halen? Ik wil google gebruiken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niet of het bij u hetzelfde is maar ga is naar google en dan staat er rechts of linksboven een tekentje van een huisje, Klik daarop met je rechter muisknop dan op: ''Startpagina toevoegen of wijzigen'' en dan kunt u ervoor kiezen om google als enige startpagina te gebruiken.

Zo is het bij ons tenminste ;) Groetjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met de rechtermuisknop op de snelkoppeling op het bureaublad, en dan eigenschappen, algemeen, en daar staat dan een tekstvak met de beginsite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga in de adresbalk naar chrome://chrome/settings/
Halverwege staat "Instellen welke zoekmachine wordt gebruikt bij het zoeken via de omnibox." Kies daar voor Google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet je babylon toolbar te verwijderen van het systeem. Dit kan via controle paneel - software. Wanneer je dit nml niet doet zal je startpagina binnen no-time weer op babylon search staan. De overige suggesties helpen je wel met de juiste pagina instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verwijderen kun je gewoon doen via start - controle paneel - software - add/remove programma's. En zoek vervolgens babylon toolbar op en verwijder het. Nee, het is geen virus. Het is wel vervelende software en wordt met diverse (gratis) software programma's geinstalleerd. Vaak komt het met download tools als limewire of andere 'freeware' tooltjes.
Klik in Internet explorer op het tandwieltje (IE9)of op het pijltje achter 'extra'(IE8). Klik op 'internetopties' en selecteer 'programma's'. Klik op 'invoegtoepassingen beheren', vervolgens op 'zoekmachines'. Kijk nr Babylon. Is dit als standaardinvoegtoepassing ingeschakeld (zie je in kolom 'status' ) dan dient dit eerst verwijderd.
Klik dan op 'google' en 'als standaardinvoegtoepassing gebruiken'. Klik dan op 'babylon', vervolgens verwijderen en 'sluiten'.