ineens geen internet meer op Ipod, hoe kan dit?

Ik zat lekker met me Ipod op het internet, en ineens zegt hij: safari kan de webpagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Maar het internet staat gewoon aan en de signaal sterk is alle drie de streepjes.

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

gr. marco

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Probeer eens opnieuw internetverbinding tot stand te brengen kijk naar de router of alles nog goed is of start hem opnieuw op ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de ipod alle internetinstellingen al geresset en hersteld en de router ook al opnieuw opgestard maar nog niet heeft gewerkt
ik weet niet precies hoe het bij een ipod zit maar opnieuw opstarten helpt bij mij vaak als er verbindingsproblemen zijn en dan opnieuw verbinding maken met wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even kijken of je verbinding hebt met het juiste netwerk. Zeg dan dan 'Vergeet deze verbinding' en maak opnieuw een verbinding met je netwerk.
Vaak helpt het ook ook om je modem/router even een paar minuten van de stroom af te halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal proberen de router een paar minuten van de stroom af te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkte ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je met de computer wel Internet via die router?
Ga dan op je iPod naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen > Herstel alle instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om de computer heb ik wel gewoon internet.
en als ik op de ipod naar -> instellingen -> WiFi dan zie ik de router gewoon, hij staat ook gewoon aangevinkt, en de signaalsterkte is alle drie de streepjes maar als ik naar een website ga krijg ik: safari kan de webpagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. maar als ik de routernaam aanklik dan staat er
IP-aderes **********
Subnetmasker ******
router (staat niets)
DNS (staat niets)
zoekdomeinen (staat niets)
Client-ID (staat niets) misschien kun je hier iets mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg nog eens 'Vergeet dit netwerk' en reset je iPod dan nog eens, hou de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt totdat je het Apple logo in je scherm ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan weer opnieuw verbinding maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarna alleen op je eigen netwerk tikken en zelf verbinding laten maken.
Je hebt er wel iOS 4.3.3 op staan, kijk anders eens op het forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noop, dat werkt ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als ik de router naam aanklik dan staat er
IP-aderes **********
Subnetmasker ******
router (staat niets)
DNS (staat niets)
zoekdomeinen (staat niets)
Client-ID (staat niets) hoort er bij router niet iets te staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat maar het is al opgelost, gewoon dat hele netwerk er voor de tweede keer ingezet
Probeer het bovenstaande. Heb je de laatste iOS versie (4.3.3), enkele versie's terug was er een probleem met internetverbindingen met zomaar wegvallend internet als resultaat.