ineens geen internet meer op Ipod, hoe kan dit?

Ik zat lekker met me Ipod op het internet, en ineens zegt hij: safari kan de webpagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Maar het internet staat gewoon aan en de signaal sterk is alle drie de streepjes.

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

gr. marco

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer eens opnieuw internetverbinding tot stand te brengen kijk naar de router of alles nog goed is of start hem opnieuw op ofzo

ik weet niet precies hoe het bij een ipod zit maar opnieuw opstarten helpt bij mij vaak als er verbindingsproblemen zijn en dan opnieuw verbinding maken met wifi

Even kijken of je verbinding hebt met het juiste netwerk. Zeg dan dan 'Vergeet deze verbinding' en maak opnieuw een verbinding met je netwerk. Vaak helpt het ook ook om je modem/router even een paar minuten van de stroom af te halen

Bronnen:
http://touchipod.forum2go.nl

Probeer het bovenstaande. Heb je de laatste iOS versie (4.3.3), enkele versie's terug was er een probleem met internetverbindingen met zomaar wegvallend internet als resultaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100