Ik heb in mijn favorieten een aantal mappen met bladwijzers. Hoe krijg ik deze nu onder bladwijzers in google?

geen

Toegevoegd na 2 minuten:
In de bibliotheek kan ik wel bladwijzers aanmaken, maar hoe krijg ik de oude bladwijzers daar allemaal. Ik zie geen manier om ze daarnaar toe te kopiëren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (2)

Bedoel je Bladwijzerbeheer in Google Chrome? Dan doe je control+a in je 'favorieten' map en dan pak je ze met de linkermuisknop op en sleept ze in de gewenste map
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de favorieten die nu in Internet Explorer of Firefox staan, wilt overzetten naar Google Chrome?

Dat is heel makkelijk. Open Chrome (zie afbeelding), klik rechtsboven op de sleutel en ga naar "Bladwijzers" > "Bladwijzers en instellingen importeren". Als je daarop klikt, hoef je alleen maar aan te geven uit welke browser (b.v. Internet Explorer of Firefox) je de bladwijzers naar Chrome wilt kopiëren (zie afbeelding 2) en vervolgens klik je op "Importeren".
Plaatje bij antwoord
Pieter2011