Sinds gisteren onthoudt hotmail mijn wachtwoord en inloggegevens niet meer. Dus moet ik voor alle drie de adressen steeds weer alles invoeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ten eerste: Hotmail zal nooit je inloggegevens onthouden: dat doet je browser. Je hebt waarschijnlijk je geschiedenis verwijderd met daarbij ook de zogenaamde cookies waarin je gevevens zitten opgeslagen. Het kan ook zijn dat een opschoon-programma (bijv. CCleaner) de cookie heeft verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal de cookies verwijderd hebben.
Je zal 1 malig de gegevens opnieuw moeten invoeren en daarbij meteen moeten aanvinken dat de gegevens bewaard moeten worden.

Je kan alle 3 de mails koppelen, dan hoef je maar met 1 mailadres aan te melden:
Als je meerdere Hotmail-accounts hebt, kun je je Windows Live ID´s koppelen zodat je eenvoudig tussen de accounts heen en weer kunt gaan, zonder je opnieuw aan te melden. Meld je aan bij je account en klik onder Overige opties op Gekoppelde ID´s en volg de instructies op het scherm.