Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke sites kan ik links van mijn youtube filmpje zetten zodat ik meer views krijg?

Het is de bedoeling om mijn fimpje te promoten, maar waar kan ik zoal het filmpje zetten? iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Zet hem op je Hyves, Facebook, Netlog of iets dergelijks, zal zeker helpen.
Ik heb zelf ook een Youtube filmpje van mij zelf op mijn Hyves geplaatst en de views zijn zowiezo gestegen sindsdien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een site aan waar je meer van dergelijke filmpjes neerzet. Dat trekt bezoekers en zo wordt je filmpje vanzelf meer bekeken. Je krijgt dan bijvoorbeeld een pagina als http://chatroulette.dumpbay.com maar dan met filmpjes rond het onderwerp dat je zelf hebt gekozen. Je kunt dit helemaal gratis aanmaken en het is enorm simpel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met submitwolf kun je de link aan velen zoekmachines koppelen en zul je automatisch meer hits krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk eens aan het gebruik van Twitter. Connect met mensen die gerelateerd zijn aan het onderwerp van jouw video en link via Twitter door naar jouw video..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zelf een volledig GRATIS domein krijgen (moet wel, helaas, een .tk domein zijn) . Bijv: mijnfilmpje.tk

Als mensen naar die site gaan, komen ze bij jou filmpje!!

Kijk in de bron voor de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had die link hier neer kunnen zetten, dan hadden er zo een flink aantal mensen meer gekeken. Verders kun je je filmpje mailen, als reactie elders neerzetten, etc. Maar pas op: als het een saai filmpje is van je broer die een rondje fietst, zal iedereen het als spam zien. Als het een supergaaf vet filmpje is, wordt het als vanzelf rondgestuurd, en heb je 1 miljoen hits voor je het weet. Dan heb je die links eigenlijk niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding