snelle computer

ik wil een nieuwe computer kopen
hij moet snel zijn
degelijk
goed en goedkoop
heeft iemand tips

ik mail alleen en surf wat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dan geen programma's?
Zoals Word 2007.

Het beste antwoord

Zelf bouwen, losse onderdeeln bestellen via b.v. Alternate, dan bouw je een snelle computer voor rond de 200 euro.

Toegevoegd na 10 uur:
http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,266/category_id,34/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Heb je voor 149,99 de volgende config.
AMD ATHLON64 X2 DUAL CORE 5000 , Elitegroup AM2 merk moederbord , Geforce 8100 onboard grafische kaart, 2GB geheugen van Kingston en 460 watt stille voeding

--- NIEUW met 2 jaar garantie ---

AMD Athlon64 X2 5000+ Socket AM2 "EE" 2 x 2.6Ghz dual core met koeler CPU

Elitegroup (ECS) GeForce 8100VM-M5 2.0 AM2 mATX Phenom moederbord , AM2 , PCI-E , S-ATA , MATX , DDR2 - netwerkkaart
Geforce 8100 grafische kaart tot 512MB (onboard)
2GB (1x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
zonder harde schijf
zonder opticals
460 watt voeding
ALL ONZE PRODUCTEN ZIJN NIEUW

Reken 50 euro voor een 640GB harde schijf en 20 euro voor je optical ben je voor € 219,99 klaar. Dus ga nu niet zeggen dat je hier een magere machine hebt voor net 200 euro

Toegevoegd na 10 uur:
AMD ATHLONII DUAL CORE X2 240 2 keer 2.8 GHz, 320GB WD SATA2 HDD, 2048MB Kingston geheugen, NVIDIA Geforce 7025 256MB, Sony 24x multi DVD brander, Asrock moederbord en 420watt voeding

--- NIEUW met 2 jaar garantie ---

AMD AthlonII X2 Dual-Core 240 2x2.8GHz Socket AM3 3MB retail met koeler

Asrock N68-S AM2+ moederbord - MATX - Socket AM2 - Serial ATA-300 - Ethernet - geluid - netwerkkaart

GEFORCE 7025 grafische kaart tot 256MB
2GB (1x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
WD 320GB SATA WD3200AAKS 7200 16mb harde schijf
Sony 24 x multi DVD brander - SATA - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM SATA
geluidskaart

netwerkkaart

420watt voeding

Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software. Dit artikel kunt u bij ons bestellen vanaf 19,99 Euro, afhankelijk van welk systeem u erbij wenst. (click hier!)

ALL ONZE PRODUCTEN ZIJN NIEUW. Levertijd is 1 - 3 werkdagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer eenvoudig, als je een schroevendraaier kan vasthouden kan je een PC bouwen, en anders is er altijd wel iemand in je vriendenkring die het kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vroeger ook zelf een PC gebouwd, was goed te doen, maar ik moet er nu niet meer aan denken (te moeilijk geworden), maar het is net als lego, gewoon alles in elkaar klikken en voila!
AWM
14 jaar geleden
Voor 200 euro koop je nog niet eens de processor van een snelle PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin, ik bouw vrij veel pc'voor derden en met 200 euro kom je er gewoon. dan heb je gewoon een AMD PC duelcore 5600 processor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan ben je er natuurlijk nog niet, met alleen een processor. Je hebt een kast nodig, voeding, moederbord, processor, geheugen, harde schijf, dvd station, etc.....
Ik koop regelmatig bij Alternate, maar met 200 euro gaat je dit echt niet lukken.
Het in elkaar zetten is best te doen, maar als je er weinig verstand van hebt, begint het gezeur al met de BIOS instellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Intel® Pentium® Dual-Core E5300 (Boxed, FC-LGA4, "Wolfdale-2M") € 54,90
GigaByte GA-G41M-ES2L (Retail, Gb-LAN, VGA, Sound, µATX) € 47,99
Aerocool Qs-200 (Retail, Zwart) € 37,49
Diversen 640 GB SATA2 (Bulk, Refurbished € 44,90
OCZ 2 GB DDR2-800 (XTC Gold, Vista) €44,99
LG GH-22NS30 Retail € 19,90
Toaal bij Alternate € 250,17
En als je echt gaat zoeken haal je er nog zeker een tientje of vier vanaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk klopt jou berekening wel, maar het is dan allemaal erg minimaal. Die jongen is op zoek naar een leuk en snel pctjes met alles er op en er aan. Dan kom je toch snel rond de 400 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaand is een snelle basis PC, die voldoet aan zijn eisen. Je kan het natuurlijk net zo gek maken als je wil. Ik heb hem nu bij Alternate samengesteld en dit is een compleet draaiende machine die je binnen 30 minuten inelkaar hebt zitten. Daar naast als je naar deze site gaat http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,266/category_id,34/option,com_virtuemart/Itemid,26/ Heb je voor 149,99 de volgende config.
AMD ATHLON64 X2 DUAL CORE 5000 , Elitegroup AM2 merk moederbord , Geforce 8100 onboard grafische kaart, 2GB geheugen van Kingston en 460 watt stille voeding --- NIEUW met 2 jaar garantie --- AMD Athlon64 X2 5000+ Socket AM2 "EE" 2 x 2.6Ghz dual core met koeler CPU Elitegroup (ECS) GeForce 8100VM-M5 2.0 AM2 mATX Phenom moederbord , AM2 , PCI-E , S-ATA , MATX , DDR2 - netwerkkaart
Geforce 8100 grafische kaart tot 512MB (onboard)
2GB (1x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
zonder harde schijf
zonder opticals
460 watt voeding
ALL ONZE PRODUCTEN ZIJN NIEUW
Reken 50 euro voor een 640GB harde schijf en 20 euro voor je optical ben je voor € 219,99 klaar. Dus ga nu niet zeggen dat je hier een marere machine hebt voor net 200 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, het ligt er natuurlijk aan waarmee iemand tevreden mee is. Hij misschien wel, ik stel hogere eisen. Maar moet toegeven dat als je niet te hoge eisen heb, jou configuraties het overwegen waard zijn.
Oh ja, bedankt voor die link naar dragoncomputers, die kende ik nog niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij zelf bouw ik ze ook zwaarder. Maar dit zijn uitstekende machines voor weinig geld. die van 219,99 is vrijwel gelijk aan kwa specs aan bepaalde machines van HP van dik € 450,-. Alleen de service is er natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je prutsmateriaal die goed voor een omaatje is. Ik heb lege behuizingen gezien die meer dan 200 euro kosten. Ik heb ook mijn eigen PC gebouwd maar ik was er toch 700 euro aan kwijt. En ik heb gezocht naar de beste deals in mijn snelheidsklasse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zo zit het kapitalisme in elkaar. Kan je wel een kast van 500 euro leveren. Het gaat om de componenten en die zijn meestal 100% gelijk, je dacht toch niet dat iedere leverancier alle onderdelen zelf produceert. Dat komt maar uit een paar fabrieken, daarnaast worden ze ook maar toegevoegd tot een unit door een paar andere fabrieken en vervolgens ingekocht en weer verkocht. Wanneer denk jij dat HP zijn laatste pc heeft gebouwd? Voor mijn baas verkoop ik jaarlijks een paar honderd serves en en een veelvoud aan pc's dus ik weet wel wat ik zeg. Het feit dat ik in het bedrijfsleven merk PC's verkoop houdt zeker niet in dat een andere configuratie slecht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
topantwoord

Andere antwoorden (6)

Het laatste nieuwe modelletje dat bij de Aldi in de verkoop komt is meestal de beste, qua prijs/kwaliteit/snelheidsverhouding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Gelijk heb je, Stippel! Altijd de beste keus als je geen bijzondere eisen hebt... +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe heet het en hoe duur?
rose
14 jaar geleden
pswirdjo bedoelt ... alstublieft. Denk ik ;.)
Ik heb een paar maanden terug een Packard Bell gekocht voor 299 bij Dixons (zonder monitor) maar voor wat mailen en surfen een prachtig snel apparaat. Zit windows 7 op en ik gebruik heel veel het mediacenter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een nieuwe computer hebt gekocht, dan is die al morgen oud want er zijn dan weer betere computers... zo snel gaat dat tegenwoordig hé xD

Toegevoegd na 3 minuten:
een HP Pavilion is wel een heel goed computer...

die ik heb heeft 500gb harde schijf... 6 usb
geheugenkaarten lezers ofzoiets...
AMD Athlon X2 Dual Core Processor 2.8GHz
2GB RAM

dat is dus wel een hele goede computer hé'
kost zo ongeveer 600 euro..

Toegevoegd na 5 minuten:
Die ik heb gekocht is dan wel zonder monitor...
maar een nieuwe monitor heb je zo voor rond 200 euro...

of bij marktplaats heb je al een goeie monitor voor ongeveer 50 euro..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem eens een kijkje bij de Mediamarkt!
De werknemers daar kunnen je precies aanwijzen wat je zoekt.
Als je alleen wilt surfen en mailen op je PC heb je geen hele dure nodig, integendeel.
Een paar maanden geleden zag ik er nog een staan, mét monitor, voor driehonderdnogwat. Die was veel beter dan je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mediamarkt is het laatste waar je moet kopen. Hebben alleen maar verstand van hun eigen provisie en niet van computers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ze zelfs daar verstand van hebben want een intelligent antwoord heb ik ze dar nog niet horen geven. Ze weten vaak niet eens wat in de schappen van hun eigen afdeling ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach elk goedkoop stuk troep kan emails verzenden en een internetbrowser verwerken. Erg veel hulp is er dan ook niet nodig.
Zelf heb ik altijd goede ervaringen gehad bij de Mediamarkt, maar misschien pikte ik er dan toevallig alleen de bekwame medewerkers uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mediamarkt verkoopt ook oude troep. Ze kopen restpartijen in zodat ze scherpe prijzen kunnen aanbieden. Niks mis mee als je eisen niet te hoog zijn. Maar zit niet gek te kijken als er binnen een half jaar een beter model voor hetzelfde geld uitkomt.
Ik heb een hekel aan complete computers kopen bij de mediamarkt. Dat komt omdat er altijd wat bij zit wat ik niet wil. Bijvoorbeeld een slechte grafische kaart of een harde schijf met te weinig inhoud. Ook is de hardware bij de mediamarkt vaak duurder dan op het internet.
Ik heb zelf mijn computer samengesteld en het bevalt me prima! Op hardware.info staan systemen die up to date zijn.
http://www.hardware.info/nl-NL/pcadvice/

Op tweakers.net staan ze ook -->
http://tweakers.net/reviews/1583/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-maart-2010.html

Ik heb de computer gekocht op salland.eu. Ook heb ik hem daar geassembleerd (in elkaar gezet) omdat ik dat te tricky vond. Er werd een bedrag van ongeveer 20 euro meegerekend. Ik kreeg hem op tijd thuis bezorgd.

Op salland.eu staan ook een aantal systemen -->
http://www.salland.eu/category/productset/552/kant-en-klaar.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop dan een computer met Linux erop (bv. een netbook van nog geen 250,- Euro met Linpus of Ubuntu erop) of een Apple computer. Zodra je een Windows computer hebt word het alleen maar trager naarmate je fixes, patches en updates heb geinstalleerd.

Mailen, surfen, chatten en een briefje typen lukt perfect onder Linux en het blijft snel!