Kan je een "or" functie gebruiken binnen google?

Dus bijvoorbeeld de volgende zoekcommando:
"d-day normandie"|"dday normandie"|"d,day normandie" etc etc

Zoals u weet gebruik je de aanhalingstekens als je het resultaat precies wil hebben als wat binnen de aanhalingstekens staat

Bij programmeren gebruik je de | als een or functie, maar ik weet dus niet of google dit herkent?!?

Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Nee, die is er niet. Je kan wel gewoon 3 verschillende zoek opdrachten in typen (in 3 tabs dus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zoekfunctie or wordt niet gebruikt bij Google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens google zelf wel.

'OR'-zoekopdracht
Om pagina's te vinden die of zoekterm A of zoekterm B bevatten, gebruikt u tussen de zoektermen de operator 'OR' in hoofdletters.

Ik heb het echter nooit geprobeerd, dus garantie tot de voordeur :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het kan. Ik heb het zelf even uitgeprobeerd en je krijgt andere zoekresultaten als je ze alleen in zou voeren. Je moet je zoekopdrachten scheiden door het woord 'OR' in hoofdletters;)