herstellen verwijderde mail

mijn vader heeft de mail bij verwijderde items verwijderd en wil het weer terug krijgen maar hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Antwoorden (4)

Kan amper tenzij je ze in je prullenbak heb gegooit van je pc zijn er wat programmatjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderen uit verwijderde items kun je niet meer herstellen. De mail komt n.l. niet in de Prullenbak terecht.

Als je een document onder Windows verwijdert, dan verwijder je in feite alleen het adres dat voor ieder document staat, en dus niet het document zelf. Heeft Windows later meer schijfruimte nodig, dan wordt het bewuste document overschreven en dan is het echt weg.

De kunst is dus om iets wat je verwijderd hebt weer terug te vinden.

Hiervoor heb je een speciale Recovery Programs nodig en dat kun je downloaden van internet. Dus eigenlijk is het wel weer mogelijk.

Succes en surf maar even op internet.

Toegevoegd na 30 minuten:
Verwijderde berichten terughalen
Recover deleted items is een extra optie om Deleted Items (Verwijderde berichten) terug te
halen.
Het kan voorkomen dat u uw mailbox heeft opgeschoond en alle mail uit de folder Deleted
Items (Verwijderde Items) heeft verwijderd om ruimte in uw mailbox te maken. Outlook XP
biedt de mogelijkheid om ook deze reeds verwijderde mail tot
7 dagen terug te halen.
Terughalen van reeds verwijderde mail (Recover deleted Items)
Open Outlook
Ga op de folder Deleted Items (Verwijderde Items) staan
Klik nu op Tools (Extra)
Klik hier de optie Recover Deleted Items (Verwijderde items herstellen)
Een venster met daarin oude berichten opent
Klik nu op het bericht welke u wilt terughalen
Klik daarna op de middelste button bovenaan in dit venster
Het bericht is nu teruggezet in de map Deleted Items (Verwijderde Items)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De e-mailberichten zijn echter geen documenten, maar inhoud van het outlook databestand (.pst geloof ik).
Herstelprogramma's vinden dit niet terug, omdat het bestand niet verwijderd is, maar aangepast. Deze data wordt bij verwijderen ook direct weer door outlook overschreven met andere outlook-inhoud.
Bij Outlook is er een mogelijkheid om verwijderde berichten weer terug te halen. Ga op de folder Verwijderde Items staan, klik dan op Extra en kies "Verwijderde items herstellen". In het venster dat dan wordt geopend zie je oude berichten staan. Klik op het bericht dat je wilt terughalen, en dan op de middelste knop bovenaan in het venster. Het bericht zit dan opnieuw in de map Verwijderde items.
Pieter2011
13 jaar geleden
Gewoon even inloggen via webmail van je provider en dan kan je alles weer terughalen

-mits je niets online hebt verwijderd-