Ik kan op twitter wel info in de balk invoeren maar als ik op tweet klik worden mijn tweets niet geplaatst. Help!!???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je geeft niet veel informatie. Gebruik je een speciale applicatie om te twitteren, zoals bijv. Echofon of tik je direct in twitter.com?

Antwoorden (1)

Ook niet als je even wacht? Probeer anders alles uit te zetten en de site opnieuw op te starten. Heeft hij het wel goed gedaan? Vreemd anders... Heb je iets veranderd aan de instellingen van je toetsenbord? Je kunt ook met 'tab' doorklikken tot je de 'tweet'-knop ziet oplichten en dan op enter drukken, misschien ligt het aan de combinatie cursor-tweetknop.