Welke website kan ik het beste gebruiken om mijn favorieten op te slaan?

Ik begrijp dat je via bepaalde websites je favorieten en andere ideeen kan beheren. (SaaS) Ik zie wel Evernote maar dat is meer op ideeen gericht dan op het beheren van je favoriete website. Iemand een idee welke ik wel kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

De allerbeste favorieten website die ik kan is Tagmos. Deze website is Nederlandstalig, aanmelden gaat heel gemakkelijk, je hebt veel mogelijkheden. Echt de perfecte website om al je favorieten op te slaan, zowel privé als openbaar mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Xmarks is een goede tool om je favorieten te bewaren. Je kunt vanuit verschillende lokaties synchroniseren en dat met alle gangbare browsers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.igoogle.com ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xmarks.
www.xmarks.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik ook symbaloo en die is super!!