Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn domeinregistratie nog ongedaan maken?

Eergisteren heb ik een domeinnaam bij de verkeerde partij vastgelegd. Ik wist niet precies hoe het zat met hosting etc. en dat je dan ook aan die partij vast zit.

Kan ik dit nog ongedaan maken? Binnen 8 dagen na koop kun je het nog terugbrengen? Of geldt dat hier niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
516

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Veel winkels hebben die regel ja, maar dat is niet verplicht. Het gaat hier ook om een andere soort winkel.

Kijk even op de site, vaak staat daar wel wat op over dit onderwerp. Anders kan je altijd nog contact opnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de wet koop op afstand geldt niet voor domeinnamen omdat dit een specifiek product is wat voor de klant gegenereerd wordt. het is dus niet een product wat zomaar weer doorverkocht kan worden aan klant B.
Domeinnaam bestellen is maatwerk. Kijk op www.sidn.nl of de domeinnaam al besteld is, is dat niet het geval, kan je nog annuleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding