Welk antwoord op GV is 't verst bezijden de waarheid?

(Een niet-verwijderd antwoord, dan.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er zijn er veel. Ik vind het antwoord uit de Bron behoorlijk hilarisch, vanwege de grote onzindichtheid.

Maar dit is slechts het antwoord dat mij spontaan te binnen schoot bij het lezen van je vraag. Goede kans dat er antwoorden zijn gegeven die nog een stuk onzinniger zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gohhh die heb ik idd gemist rota, wat een volksverlakkerij, ik begin een winkeltje in die stenen; word ik nooit meer ziek.

Andere antwoorden (5)

Alle antwoorden dat je met doden kunt praten en dat glas eigenlijk een vloeistof is.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanaf nu mag dit antwoord van de antwoordman als domste antwoord door het leven gaan, glas IS namelijk en vloeistof, dat is geen mening, dat is een feit.
AWM
14 jaar geleden
Nee, hè, daar gaan we weer.
Dit is één van de moeilijkst uit te roeien urban legends.
Het is dus heel moeilijk voor de meeste mensen om zo een feit los te laten, ook al toon je aan dat het zelfs in de klas fout aan je verteld is.
GLAS IS G E E N VLOEISTOF bij kamertemperatuur. Niet viscoos, ook niet 'een taaie vloeistof'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Glas is geen vloeistof, maar een glas. In vaste stoffen zijn de moleculen waaruit de stof bestaat strak geordend, meestal in een regelmatig rooster, en hecht aan elkaar gebonden. In een vloeistof zijn de moleculen niet geordend en niet aan elkaar gebonden, en in een glas zijn ze niet geordend, maar wel hecht gebonden. Glas vormt dus een soort overgangsfase tussen vast en vloeibaar. Het onderscheid is echter tegenwoordig niet meer sluitend te krijgen, want er worden voortdurend nieuwe stoffen gemaakt die niet helemaal vast, maar ook niet helemaal glas of vloeistof zijn. Uiteindelijk hangt het, zoals vaker, ook een beetje van de definities af.
AWM
14 jaar geleden
Oké dat komt dichter in de buurt, maar glas is in het dagelijks leven een vaste stof. "Nevertheless, from a more common sense point of view, glass should be considered a solid since it is rigid according to everyday experience." http://math.ucr.edu/home/baez/physics/General/Glass/glass.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
praten met doden is trouwens ook heel persoonlijk de 1 ''kan'' het wel en de ander niet....dus..in dit geval moet je toch echt voor jezelf spreken antwoordman
AWM
14 jaar geleden
Oké, Naat, ik spreek je nog.
Als ik de pijp uit ben....
Afgesproken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil iemand ook een glaasje glas dan schenk ik het even in. Dat van met doden praten is natuurlijk net zoiets als al die discussie over geloof. Het gekke is dat het kennelijk heel normaal is om te zeggen God bestaat niet want het is niet te bewijzen, maar als het hier op GV over praten met doden gaat en geestverschijningen en zo dan ligt dat ineens heel gevoelig, in het laatste geval krijg je mensen die het meegemaakt hebben maar er verder niet over willen uitweiden
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat is altijd heel opmerkelijk, moet ik toegeven...
Naar mijn mening de antwoorden over het bestaan van God.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je de bevestigende of ontkennende antwoorden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De antwoorden die het bestaan bevestigen. Wat niet mogelijk is omdat er geen concreet bewijs geleverd kan worden om dit te bevestigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij bestaat net zoveel als dat hij niet bestaat, want DAT is ook nog nooit bewezen...
Dat je het beter aan mij had kunnen vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie heeft het hier dan juist.
http://www.goeievraag.nl/vraag/profiel-foto-veranderd-hyves-blijven.13944
Het antwoord dat een dimmer eigenlijk een weerstand is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het antwoord waar de meest - duimpjes bij staan ;-)
(kom maar op)