Kan geen link meer copieren, hoe kan dit?

het volgende is het geval: ik heb een link geplaatst bij een antwoord.
de betreffende vraag werd verwijderd, het ging over kattenvoer met muizensmaak.
vervolgens wil ik bij een andere vraag een link plaatsen, maar "copy" pakt niet.
vervolgens klik ik op "paste" bij het antwoord, en zie weer die muizenlink verschijnen.
wat is er aan de hand, wat doe ik fout?
jip- en janneketaal graag!

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Vervelend!
Start je computer eens opnieuw op.
Ik had het ook eens maar toen ik hem opnieuw opstartte deed die het weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zat die link nog onder jouw rechter muiknop. Je moet eerst deze link ergens neerplakken, om vervolgens een nieuwe link te kunnen knippen en plakken.

Toegevoegd na 43 seconden:
muiknop moet muisknop zijn.
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
maar ik had die link neergeplakt!
de vraag werd wel meteen daarna verwijderd, tenminste dat dacht ik toch.
mogelijk ging het daar fout?
Rieneke1
13 jaar geleden
heb je trouwens geplust, vervelend weer zo'n minner.
maak je tijdelijke bestanden en cache map leeg
dan kan je alweer kippen en plakken