waar kan ik gratis mijn html site hosten?

ik heb een site in html gemaakt met dreamweaver. Nu wil ik deze hosten. Ik heb al een beetje rond gezocht maar ik kan eigenlijk niets vinden.

Toegevoegd na 10 minuten:
als gratis niet kan, waar kan ik dan mijn html online zetten.
het maakt mij niet uit of er iets achter mijn domein komt te staan. Ik maak er toch .tk van. En als het dan een succes wordt kan ik altijd nog voor de .nl gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor site is het? Gewoon over je hobby of een online winkel of nog iets anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een online winkel in HTML zeker? :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik dan weer geen verstand van maar voor een winkeltje staat een .tk adres niet zo professioneel. Voor een simpele site over een sport ofzo maakt het niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het gaat om de host, niet om de domeinnaam!

Antwoorden (7)

Gratis kan ik je niet aanraden. Je kan beter kijken bij goedkope hosters als JMD Hosting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijndomein.nl €30,- per jaar voor domeinnaam en opslag.
Als je reclame op je site zet dan kan je nog winst maken ook. En anders is 30 per jaar voor een hobby een klein bedrag toch?

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hier boven al word aangegeven kan je beter een goede hosting provider zoeken, maar om toch maar antwoord te geven op je vraag, misschien is webs.com wat voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is raadzaam om eerst eens te kijken of jouw eigen provider niet ook homepage-ruimte aanbiedt. Vaak biedt een provider namelijk ook een stukje ruimte op een webserver aan waarop je een website online kunt zetten.

Wel is het dan maar net de vraag wat voor web-adres je dat oplevert. Zo kan het zijn dat je dan een homepages.provider.nl/jouwnaam krijgt. Maar misschien kun je daaraan ook wel - tegen betaling - een eigen domeinnaam aan koppelen zodat je alsnog een www.jouwdomein.nl kunt krijgen.

Van een website is de webhosting doorgaans het prijzigste onderdeel. De registratie van de domeinnaam is slechts iets wat elk jaar terug komt en dat zijn de kosten niet. Daarom is het wel van belang dat je bekijkt waar je het beste je website kunt hosten.

Er wordt daarnaast ook wel gratis hosting aangeboden, maar de meeste hosting-providers hebben ook zo hun nadelen (zoals het tonen van reclame of dat je om de zoveel tijd verplicht moet inloggen of je website om de zoveel tijd moet aanpassen of dat je zoveel bezoekers per maand moet krijgen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent opzoek naar gratis hosting, dus zal ik je niet aanraden wat beter is. Want het is helemaal niet erg om te beginnen op een gratis host. Kun je lekker aanrommelen en alles uitproberen. Hieronder vind je een aantal gratis hosts.

Houd er rekening mee dat je site wellicht minder goed bereikbaar is en maak back-ups. Gratis hosts blijven nooit voor altijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Webreus hosting biedt hosting en opslag compleet inc .nl naam voor 16,95 per jaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://sites.google.com. dat is een gratis, maar ook wel gelimiteerde website bouwer. en je kan de URL verkorten (GRATIS uiteraard) op http://www.nl.ae. ik heb daar ook http://thijmengames.nl.ae/. gezet en http://www.gtaimages.nl.ae/.