Wat is de foutmelding bericht op mijn facebook startpagina?

Ik heb het alleen op mijn laptop maar niet op mijn telefoon en tablet waar ik hetzelfde account gebruik. Heb uit -en ingelogd op alle apparaten, heb de cach geleegd van de browser wat Edge is en ook facebook in Chrome geopend. Maar het komt steeds terug op de laptop.

Picture for question
4 maanden geleden
in: Internet
Pieterke
4 maanden geleden
Het kan aan je VPN liggen als je die tenminste hebt. Als je die dan uitschakelt lukt het waarschijnlijk wel maar dan is de lijn natuurlijk niet meer beveiligd.
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Op welke pagina krijg je dit?
schoenschr
4 maanden geleden
Op de startpagina van facebook (in groepen en paginas heb ik er geen last van) en gebruik geen VPN
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Even uitloggen en inloggen?
schoenschr
4 maanden geleden
Al gedaan op alle aparaten
Pieterke
4 maanden geleden
Hoe lang heb je dat al? Facebook geeft regelmatig problemen die dan na een poosje ineens opgelost zijn.
schoenschr
4 maanden geleden
Een week, heb al contact met facebook opgenomen maar nog steeds geen antwoord.
Pieterke
4 maanden geleden
Facebook geeft zelden een reactie. Misschien heb je meer aan Fb Community support.

Geef als eerste antwoord