wat is een goeie site waar je een website met een .com of .nl webshop kan beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het maakt niet uit op welke site je dat doet. Je moet een webhoater hebben die .nl/.com domeinen aanbied (www.mijndomein.nl). Je krijgt dan webruimte tot je beschikking waar je een site mee op kan zetten. Dit kan een webshop zijn. Ik heb verder niet veel verstand van webshops maken, maar waarschijnlijk moet je iemand zoeken die de webshop voor je gaat opzetten.
Ik ken iemand die dat ook heeft laten doen; wil je een webshop zoals www.greenviewoptics.nl?

Toegevoegd na 1 minuut:
*webhoater = webhoster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De domeinnaam staat los van eigenlijke website. Je registreerd de gewenste domeinnaam en laat die verwijzen naar de plek waar de actuele website staat/komt. Dan kan bij dezelfde hosting provider zijn waar ook de domeinnaam is aangevraagd, maar dan hoeft niet perse. Je kunt ook gebruik maken van "kant en klare" webshopsoftware bijv. http://www.mijnwebwinkel.nl
(en vervolgens je domeinnaam koppelen aan je site).