Klopt het nadat je je iphone 3g langer heb de wifi internet slechter word

Een vriend van mij zij laatst dat zijn wifi verbinding steeds slechter werd en nu ik erop ging letten bij mij ook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou ook eigenlijk nog ff van iemand weten of die wifi apps sneller wifi zoeken of het complete onzin is

Het beste antwoord

Heb die vsn mij ruim anderhalf jaar en geen verschil.

Als je weinig geheugen over hebt dan kan dat de prestatie beïnvloeden. Even wat dingen weggooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat dat het inderdaad is er komen natuurlijk steeds meer apps en liedjes op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heeft ook zin. Dan heeft de Iphone minder ruimte om te rekenen enz..

Andere antwoorden (4)

Dit slaat totaal nergens op, dit kan geen merkbare verandering zijn. Bij een Jailbreak kan dit wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet, Alleen door het installeren van verkeerde software is dit mogelijk. Ik neem aan dat dit niet gebeurd is
Het ligt aan de router, bij mij dan :p

Tip:
Reset de router.
gooi je iOS van je router af.
Gooi de verbinding van je iOS , herstart je iOS, en voer hem opnieuw in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk lijkt het maar zo, doe eens af en toe een snelheidstest, (www.speedtest.nl) en zet dd iPhone ook eend helemaal uit. Hou nu bij of er idd snelheid verschil is, je zult zien dat de snelheid soms iets meer soms iets minder is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphone herstellen aan de pc helpt altijd voor de snelheid! ook raad is IOS 4.2.1 aan. Dat is zo`n beetje de snelste voor de Iphone 3g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IOS download je toch via itunes? Als er een update staat of moet je het anders downloaden? Ik ben niet zo goed in software downloaden alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe kan je zien welke IOS je al heb?