ik probeer online tegen een vriend te spelen, maar na de uitnodiging krijg ik "verbinding met andere speler verbroken" elke keer, wat doe ik fout?

ps3 fifa 11 online

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kijk eens even wat voor NAT-Type je hebt, want ik heb dit probleem ook heel vaak. Komt omdat ik nat type 3 heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit probleem ligt aan EA. Er hebben al meer mensen over dit geklaagd. Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met EA.