Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van berichten af die me eerst op iets laten klikken (waar ik dan me telefoon nummer moet invullen) en dat het uiteindelijk niet werkt?

Elke keer als ik iets wil downloaden of een spel wil spelen op het internet komt er soms een pop up zeggend van: "Answer some of the questions before you can download/play this etc." Het is heel irritant en ik wil natuurlijk ook mijn telefoonnummer nergens invullen, het werkt natuurlijk toch niet.

Is er een manier waarop ik dit kan omzeilen of hoe ik er vanaf kom? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ander sites zoeken.
Grratis is natuurlijk nooit gratis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er is geen manier om het te stoppen, je kan alleen zorgen dat je het niet invult. meestal staat er als je er op klikt op je nummer in te vullen heel klein: prijs per maand of iets in die richting en er word dan veel geld van je rekening afgeschreven zonder dat je het wilt of weet, en zonder dat je het kan stoppen. Vul het daarom NOOIT in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vul deze dingen nooit in. De personen achter deze "surveys" verdienen geld als jij er een invult. Ook krijg je geen toegang tot het spel wat je wil downloaden. Dit zijn vaak oplichtacties als je een spel/programma gratis probeert te dowloaden dat normaal geld kost. Na het invullen krijgen de mensen hierachter geld en wordt jij volgespamd of moet je zelfs (maandelijks) betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou een addblocker installeren die deze pop ups blokeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding