vroeger had ik een account op t forum van fancy. Nu wil ik graag dat account verwijderen, maar het is weg. Wel staat het bericht nog "in cache" hoe..

kan ik dit alsnog verwijderen? ik wil echt heel graag dat het er niet meer staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je bedoeld waarschijnlijk dat je account nog zichtbaar is in de cache van de google zoekresultaten.

In dat geval is het eenvoudig. Ga dan naar de volgende url, log in of maak een account, en volg de wizard.

Binnen enkele dagen bezoekt google dan de site en als de bijdragen er niet meer staan op de site, dan wist google deze uit de cache en ben je niet meer vindbaar.
https://www.google.com/webmasters/tools/removals?pli=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt meestal na een dag de status zien als je ingelogd bent, dan kan je zien of google al is lang geweest.

Andere antwoorden (2)

Ik zou een moderator van het forum contacteren, die kunnen berichten van anderen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je het best vragen aan (de klantenservice van) fancy zelf.