Is er een site waarbij een nummer kunt zoeken waarvan je maar een paar cijfers kent en dan alle mogelijkheden geeft?

ik ben op zoek naar een 06 nummer en ik weet alleen nog de eerste 2 en de laatste 2 uit mn hoofd alleen ik herken het nummer als ik het zie? Bestaat er een site waarbij je dan alle nummers krijgt die bij die combinatie passen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dat zou best wel schending van privacy kunnen zijn. Nee dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is wel een website die gegevens toont van mensen die teveel op het internet achterlaten. Het vergt wat zoeken, maar als die persoon ook zijn mobiele nr ergens heeft achtergelaten kan je het vinden op de naam van de persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een 3-tal goede websites zoals Wieowie.nl en ook Wieiswie.nl en ook LinkedIn.nl maar je moet wel een naam ingeven, dan zoekt de site er vaak wel het juiste belnummer erbij.