Zit bij het alles-in-1-pakket van UPC standaard Fiber Power (glasvezel)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja maar denk nou niet meteen dat je glasvezel tot aan je huis krijgt. Dan is in zeer beperkt aantal gemeentes.

Het gaat er voornamelijk om dat de wijkcentrales op 'glas' zitten. Fiberpower wordt dan ook meer als handelsnaam gebruikt dan om echt aan te duiden wat je krijgt.

En laten we eerlijk zijn: wat interesseer het je... als het maar snel is
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

UPC sluit je aan via (coax)kabel, niet glasvezel. Met Fiber Power bedoelen ze dat het net zo snel is als glasvezel. Wat overigens alleen maar geldt voor de downloadsnelheid. Hun uploadsnelheid is veel lager.
In het alles-in-1 pakket zit internet met een downloadsnelheid van 25 Mbps. Ik heb het ook en met hun eigen speedtest haal ik nooit meer dan 15 Mbps. Maar dat is snel zat, tenzij je in een kwartiertje een hele speelfilm wilt downloaden..