hoe krijg je google maps zo dat het steeds opnieuw gaat laden als je de kaart verschuift?

gister had ik ziekenhuis ingetypt, en steeds als ik de kaart verschoof, gaf ie de resultaten van ziekenhuis binnen het weergegeven gebied. dus als ik hem op amsterdam zette kreeg ik alle ziekenhuizen in amsterdam, en als ik de kaart dan verschoof naar utrecht, duurde het een paar seconden, en dan laadden alle ziekenhuizen in utrecht.

vandaag probeerde ik dat weer, maar als ik nu ziekenhuis intyp, krijg ik alleen het ziekenhuis in amstelveen, en verder laadt ie niet opnieuw.

hoe krijg ik dit weer voor elkaar? of krijg ik het zo dat alle ziekenhuizen in nederland worden weergegeven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Schuiven in Google Maps op een wat te gedetailleerde en ver ingezoomde kaart, zorgt voor vertraging, omdat alle andere gegevens ook (steeds) geladen moeten worden. Probeer het zelf maar uit: hoe verder je inzoomt, hoe lastiger dat schuiven wordt, en hoe langer je moet wachten.

Dat je alleen het ziekenhuis van Amstelveen zag, kan te maken hebben met een storing bij Google Maps, een slechte internetverbinding, of je hebt gewoon niet lang genoeg gewacht voor alles tevoorschijn kwam.

De handigste manier om op ziekenhuizen (of restaurants) te zoeken, is om eerst het gebied waar je wilt zoeken te bepalen en dan de zoekopdracht in te vullen. Wat ook snel werkt, is hele kaart Nederland, dan zoekopdracht en dan inzoomen. (met de verticale +/- bar onder het mannetje van de streetview).

Jouw manier van werken kan best, maar dan moet het niet te druk zijn bij Google Maps, en je moet ook een goede en snelle internetverbinding hebben. En natuurlijk werkt "kaart" veel sneller dan "satelliet", maar dat wist je natuurlijk zelf ook al ;-)
Succes!