waarom is mijn hotmail account geblokkeerd?

mijn hotmail account is geblokkeerd terwijl ik er een uur geleden nog mijn mail op heb gekeken. Wat moet ik nou doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Heb je een mailtje gekregen dat je moest doorsturen? Dit moest je vooral doen. Ik heb het ook een keer gekregen en ben er natuurlijk meteen op ingegaan. Ookal doe ik niet zoveel mee aan dit soort mailtjes... Als het niet daaraan ligt, kan het ook zijn, dat je iets hebt gedaan wat je niet mocht doen daar. Maar het kan ook zijn dat ie gehackt is, of door iemand anders verwijdert is. Ik hoop dat je hiermee iets kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin over dat doorstuurbericht. Doorstuur berichten moet je gewoon negeren. Als je ze niet doorstuurt wordt je account niet geblokkeerd, krijg je geen 2000 euro of heb je zeven jaar ongeluk. Doorstuurmails zijn onzin en verder alleen maar spam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice trolling.. hoop ik, je weet het hier nooit :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dit werd werkelijk naar mij door hotmail gestuurd. Dit zag ik door het e-mail adres.
Is mij laatst ook overkomen. Reden van blokkade was dat er volgens hotmail spam via mijn account was verstuurd.

Op het inlogscherm, dat de blokkade aangeeft, zie je een link staan, met uitleg, hoe je blokkade kan opheffen. Even de instructies volgen en binnen 24 uur kan de blokkade weer worden opgeheven.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Probeer op Internet zelf in te loggen en U krijgt dan het volgende te lezen ( tevens de oplossing )

Het account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?

Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?

Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.

De account instellingen zijn opgeschoond

Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

DOORGAAN >>>>

Volg precies op,wat hier wordt gevraagd en het is verholpen.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 uur:
Nadat U op "Doorgaan" heeft gedrukt,wordt gevraagd om Uw 06 nummer..vul dit in (GEEN nul ) dus begin met 6........ (Als het goed is staat 31 er al voor ) druk op Versturen..na 1 minuutje ontvangt U een (gratis) sms je met een 6 cijferige code ..vul deze in en ga verder . Nu kunt U een NIEUW wachtwoord bedenken,invullen. Klaar !

Vergeet dat nieuwe ww niet,want anders kunt U van voren opnieuw beginnen.