Ik heb een advertentie staan op een website. Nu blijkt de optie verwijderen van advertentie niet te werken. Ook via contact krijg ik geen antwoord.

Wat kan ik nu doen? Ik blijf maar mails ontvangen van mensen die me willen contacteren en ik wil dat momenteel niet meer. Ik krijg dus ook geen antwoord via de contact van de website.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als het om een .nl-domein gaat: via http://www.sidn.nl de contactgegevens opvragen (eerst checken of het domein vrij is, dat is het uiteraard niet, en dan 'uitgebreid' aanvinken, klik, en dan krijg je alle gegevens).
Ik hoop dat je het snel opgelost krijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij gmail kun je zulke berichten aanvinken en als spam rapporteren.
Ik heb gehoord en zelf ook gemerkt dat de adverteerder, als je amntwoord geeft (b.v. om te zeggen dat je er niet van gediend bent) juist weer nieuwe mails stuurt.
(omdat je dan hebt laten merken dat je hun berichten ontvangt)
Succes en sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ga ja naar bewerk advertentie en je zet erin dat je naar aanleiding van deze advertentie geen contact meer wil met geintresseerden maar dat je de advertentie niet verwijderd krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je je advertentie wel bewerken? Dan zou je hem helemaal leeg kunnen halen, zodat er niets interessants meer is voor mensen om op te reageren. Geen foto, geen tekst.