Hoe kan ik MyStart verwijderen als startpagina bij Google Chrome?

Als ik op een nieuwe pagina klik bij Google Chrome krijg ik MyStart als start pagina. Eerst was dit altijd gewoon een lege pagina.
Weet iemand hoe ik dit weer kan verwijderen?
Het programma is verder ook niet terug te vinden bij "programma's"

Toegevoegd na 48 minuten:
Dit is dus wat ik heb staan als startpagina.
Maar als ik nu een nieuw tabblad open staat er alsnog MyStart...

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb Google Chrome opnieuw geïnstalleerd maar ik heb nog steeds MyStart als ik een nieuw tabblad open...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Antwoorden (2)

Je moet dan op het moertje klikken (google chrome aanpassen en beheren) en dan naar Instellingen gaan.
Dan staat er bij "Bij opstarten" een paar opties.
je kan een lege pagina instellen door "De pagina 'nieuw tabblad' openen" aan te vinken.
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik al "Verder gaan waar ik ben gebleven" ingesteld omdat ik dat handiger vind.
Het gaat meer om een nieuwe pagina openen. Dus als je op dat plusje klikt om een nieuwe pagina te openen...
Je moet bij uiterlijk (zie rood omrand vakje) even de startpagina veranderen, zie afbeelding:

Bij mij staat er www.google.nl

Waarschijnlijk staat er bij jou mystart

- klik op wijzigen (in het groene vakje)
- en vink gebruik de pagina nieuw tabblad aan.

Nu moet je als het goed is een leeg tabblad hebben.

Je kan dat controleren door alle venster te sluiten en google op nieuw op te starten.

Toegevoegd na 3 minuten:
correctie:

Je moet dus die link weghalen bij wijzigen (afbeelding 2) en gewoon klikken op ok. NU zie je dat het weg is.

Daarna klik je weer op wijzigen (zie tweede afbeelding), en klik je nieuw tabblad aan.

alles afsluiten zoals ik al zei en opnieuw opstarten.

Toegevoegd na 5 minuten:
OH, maar ik zie dat je het alleen wil verwijderen, dan kan je dus bij wijzigen (bij uiterlijk) die link weghalen (zoals ik al aangaf in mijn eerste correctie).... je hoeft niet persé in te stellen dat je een nieuw tabblad wil, dus het hele verhaal over nieuwe tabbladen mag je vergeten, tenzij je dat toch wel wil, maar dat is aan jou natuurlijk...