Waarom krijg je wel punten voor een goed antwoord, maar worden er geen punten afgetrokken voor een slecht antwoord?

Het handigst is het nu om maar zoveel mogelijk antwoorden te geven, zonder dat deze goed hoeven te zijn, omdat losse flodders je nu niets kosten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

omdat jij en je vriendjes mij dan bij elke post de - in kunnen helpen zou niet echt eerlijk zijn als je de pik op me hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vind dit eigenlijk wel een goed systeem..

-1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
site staat nog in de kinderschoenen zoals wel blijkt uit de vele onzin die hier plaats vindt, komt misschien nog wel jouw idee ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat het dan ook een sport wordt om zo veel mogelijk minpunten te verzamelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het geven van het beste antwoord wordt nog eens extra beloond met 10 punten, terwijl totaal niet relevante - of onzinnige antwoorden kans lopen om verwijderd te worden met strafpunten als gevolg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met het duimpje naar beneden kun je al laten zien dat je het een slecht antwoord vindt. Er is al veel over geschreven op de site. Als je er echt meer over wilt weten, moet je even zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk om mensen positief denken te houden