Ik mis een aantal oude prikbordberichten op Facebook. Sommigen staan er wel, sommigen niet. Hoe kan dit?

Ik keek mijn prikbordberichten terug, en ik zie dat er een aantal niet meer tussen staan. Dit zag ik ook bij iemand anders, maar bij weer iemand anders was dat niet zo...

Hoe kan dit? Ligt dit aan facebook? Kan het zijn dat ze weer terug verschijnen later?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik denk dat je ze niet via je prikbord zelf hebt gedaan maar via nieuwsoverzicht. Daar heb ik mezelf ook in vergist in het begin.

Toegevoegd na 25 seconden:
Gedaan=gepost
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook dat ze te oud waren en dan verwijdert facebook ze automatisch dat heb ik zelf namelijk ook meegemaakt.