Is er iets mis met Hotmail?

Ik ging eens even naar mijn Hotmailagenda kijken en daar zag ik dat een van mijn vrienden op Pasen verjaarde en op Pasen feliciteerde ik haar via een mail een paar dagen later waren we aan het chatten en ik feliciteerde haar nogmaals met haar verjaardag en toen zij ze dat ze in augustus verjaarde! Nu vraag ik me af of er een fout is in Hotmail?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Misschien de verkeerde datum ingevuld? Er is volgens mij niks mis mee. als het vaker gebeurt dan zou het wel kunnen. maar 1x zeker niet. Kan gebeuren .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan het gewoon fout in je hotmailagenda hebben staan, of zij heeft het misschien perongeluk anders ingevuld
ik denk niet dat er iets mis is met hotmail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft ze zelf een verkeerde datum ingevuld