Nou, begin eens hier.
Maar een waarschuwing is op zijn plaats, je komt de gekste dingen tegen!
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of mensen, he, antwoordman;)
AWM
14 jaar geleden
Ja, je moet er van houden. maar je kunt wel meteen aan het chatten slaan! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die site is gruwelijk! Wij hebben er hier al een maand een nieuwe hobby bij ;p
AWM
14 jaar geleden
Dat bedoel ik. Je had hem dus al ontdekt....
Flirtmee.nl
Maar dat is meer een sexcamsite...wel gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik houd het gewoon op MSN en dan alleen met eigen vertrouwde mensen cammen en chatten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn idee de snelste en gebruiksvriendelijke

Zie bron