Is het slim om een nieuwe simkaart te kopen of toch internetbundel?

Ik ga in de zomervakantie een maand naar het buitenland. Canada om precies te zijn. Ik wil daar graag overal internet hebben en niet afhankelijk zijn van WiFi. Wat is dan slim, een nieuwe plaatselijke simkaart kopen zodat ik kan internetten, of met mijn huidige T-Mobile kaart een buitenland bundel doen? Waar kom ik voordeliger mee uit? Of heeft iemand een ander slim idee?
Groetjes!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat dit onderwerp morgen in Kassa aan de orde komt...

Antwoorden (1)

Zorg in iedergeval dat als je naar canada gaat, je een mobiel hebt met quad-band (Als je ook wilt bellen en dergelijke).
Als je dat niet hebt lukt het zoiezo niet met een sim van hier. tweede is dat je een simlockvrije mobiel moet hebben wil je een andere sim erin plaatsen maar zoals ik het lees heb je een T-mobile kaart en die zijn 9 van de 10 keer wel simlockvrij.
Verder weet ik niet precies hoe ze simkaarten verkopen in canada, in zuid-afrika weet ik doen ze er erg moeilijk over voordat je daar een simkaart krijgt. daarvoor zou je echt daar moet kijken. Ik raad aan gewoon je sim mee te nemen, daar te kijken wat er te krijgen valt en desnoods daar je internetbundel nog aanzetten als het niet lukt