Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik spam mailtjes rapporteren? Ik heb Gmail.

Toegevoegd na 1 uur:
De mailtjes staan dus in spam maar volgens mij kun je ze nog een keer apart rapporteren en dat wil ik doen.

8 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet dan de mails selecteren die je wilt rapporteren en dan op de ! in de zeshoek in de balk vlak onder je zoekbalk van gmail. Dan wordt het automatisch in je spam-box gedaan en gerapporteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt.
Pieterke
8 jaar geleden
Helaas. Ik zie het nergens staan. Bij mijn vorige computer had ik daar geen probleem mee maar bij deze Toshiba wel. Ik had daar nl. al vaker naar gezocht.
Pieterke
8 jaar geleden
Maar ze staan al in mijn spambox maar ik wilde ze nog een keer apart rapporteren omdat het echt heel vervelende berichten zijn. Ik dacht dat het ook mogelijk was om ze nogmaals te rapporteren.
Ik heb ze dus niet gelezen maar ik zie wel de eerste regel. Sorry voor de onduidelijkheid.

Andere antwoorden (1)

Je opent het bericht, klikt rechtsboven op het pijltje naast Beantwoorden en kiest daar voor Phishing melden, Naam afzender blokkeren, en/of Spam melden (maar dit laatste is kennelijk al gebeurd).
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Pieterke
8 jaar geleden
Bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding