Wat betekent deze waarschuwing?

"IMPORTANT NOTE:
If you use TemplatePower for commercial 'closed source' purposes without a 'Certificate of Distribution' you will risk a fine of EUR 1000 + license costs. For more information please read the 'GNU General Public License' paragraph on the front page."

http://templatepower.codocad.com/download.php

Wat mag ik er nou wel of niet mee doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Je gaat gebruik maken van een Open Source product. Dat mag van de makers, zolang je dit pakket niet op jouw beurt commercieel gaat gebruiken op een manier dat de software niet meer 'open' is, maar afgeschermd voor de gebruikers. In dat geval weten ze je te vinden en moet je dokken, zeggen ze...
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag hem niet voor commerciële doeleinden gebruiken, dus alleen voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je iets downloadt met een GPL licentie, dan telt het volgende:

je mag de software gratis gebruiken. je mag het ook aanpassen. je mag het ook commercieel gebruiken!!! maar de broncode moet gratis en beschikbaar zijn. je mag dus deze script aanpassen en verkopen, maar de broncode zet je er gratis bij op het internet.

en ik raad je ook aan om smarty te gaan gebruiken ;-)