is dit veilig http://www.supertablet.nl/android-tablet-10q/detail/3-10q/flypage/1-flytouch-3-superpad-2-10q-android-22.html?sef=hcfp

http://www.supertablet.nl/android-tablet-10q/detail/3-10q/flypage/1-flytouch-3-superpad-2-10q-android-22.html?sef=hcfp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Weet ik niet, het beste kun je gewoon dingen in winkels kopen, maar ik weet de echte naam van die tablet: ''Viewsonic - ViewPad 7 Android Tablet''

Als bron heb ik de site van de tablet neergezet, je kan deze tablet trouwens ook gewoon krijgen op vertrouwbare sites.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry het is niet dezelfde!!!! maar waarschijnlijk kan je die tablet ook gewoon op een vertrouwebare site vinden, gewoon ff zoeken bij Google ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er allesbehalve normaal uit. Een paar producten een simpele site, geen aansluiting bij een internetwinkelkeurmerk, niet echt betrouwbaar lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toevallig maandag daar een tablet besteld - ontving het de volgende dag! En een service! GEWELDIG!
Nog nooit eerder meegemaakt en in mijn leven (ook op internet) al veel gekocht!
SUPERVEILIG dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier al 2 tablet pc's besteld en beide keren kreeg ik deze de volgende dag in huis. Ik kon deze mensen gewoon bellen met vragen dus wat mij betreft prima webwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hier niet kopen het lijkt me niet zo'n officieële site misschien geen garantei enz. en misschien komt het wel helemaal niet binnen en kijk gewoon eens op www.kieskeurig.nl dan kun je gewoon kijken waar de tablets het goedkoopste zijn in nederlands en daar zitten alleen maar echte sites bij die ook echt bezorgen (gewoon verstandiger)