Is er een site waarop je kan kijken hoe je eruit zou zien als je kaal was?

dmv foto's ofzoiet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
je kunt het met Photoshop doen, of je moet gaan zoeken naar een site of programma dat je laat verouderen.

Antwoorden (2)

De site is: goeievraag.nl.
Ik heb je fotootje even aangepast naar hoe je er ongeveer uit zou zien als je kaal zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een knapperd, haaa,haaaaaaaaa dikke plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site is wel grappig, maar 'kaal' zit er helaas niet bij: http://labs.mppark.jp/hige/
Sinds ik die site ken, weet ik dat een flinke baard me best zou staan.
Kimath
13 jaar geleden
haha, goeie :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtig een +
Nee, maar je kan gewoon een badmuts opzetten en in de spiegel kijken.