is er een manier om gratis reclame te maken, zonder er voor te hoefen betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Geef iemand die hart loop een t shirt aan met de gewenste reclame ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het shirt zelf kost geld, het bedrukken ervan ook.. Vraagsteller vraagt om gratis reclame te maken, niet 'low budget'..
aanmelden op forums die aansluiten waar je site over gaat. en dan antwoorden op vragen en dan zet je in je signature je site vermeld, of je verwijst naar artikelen op de site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn veel verschillende manieren van reclame maken. Usb sticks,pennen,mokken en shirts bedrukken met jouw logo en/of QR code naar je website zijn relatief goedkope manieren. Alleen ook niet altijd even effectief.

Als je een website hebt kan je op verschillende manieren mensen oproepen jouw website te promoten dmv facebook.
kijk bijvoorbeeld onderaan bij www.maartenfaber.com/news.php

(Hier kan je je eigen maken)
http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box/

En vergeet twitter niet. Verzin acties waarin mensen jouw tweet kunnen retweeten om iets te kunnen winnen.

Plaats zelf berichten op je facebook pagina of twitter account etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal gratis is meestal niet effectief maar met een klein beetje geld kun je veel bereiken.
Gofast met guerrilla-marketing is een mooi voorbeeld. Wie kent het niet?