Geen internet via browser?

Ik heb sinds een aantal dagen dat ik soms geen internet meer heb via mijn browser. Hij laad de pagina gewoon niet. Het rare is, is dat er niks met mijn verbinding aan de hand is, omdat ik wel mijn mail kan ophalen, of op msn kan, en kan pingen. Met mijn verbinding is dus niks aan de hand, maar op een of ander manier kan ik niet via mijn browser op internet. Ik heb het al met verschillende browsers geprobeerd (gebruik normaal google chrome)
Ik gebruik Windows 7 SP1, en een bekabelde gigabit verbinding. Netwerkkaart drivers zijn up to date, en het heeft niks met de router e.d. te maken. Heb ook proxy uitgezet, ook zonder resultaat. Heb nog nooit dit soort problemen gehad. Dingen die ik via google op forums ben tegengekomen, hebben niet geholpen,
wie weet er raad??

Toegevoegd na 12 minuten:
Internet doet het steeds wel even, maar dan opeens houd hij ermee op. Ik moet steeds mijn pc opnieuw opstarten, om weer via de browser op internt te kunnen, erg vervelend!

Toegevoegd na 1 uur:
ben erachter gekomen dat het internet via de browser het niet meer doet nadat ik mijn mail heb opgehaald??!! Wie weet hoe het komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd. Zie het hier ook af en toe bij verschillende gebruikers.

Het beste antwoord

Start>>>Standaardprogramma's>>Druk op "uw standaardprogramma's instellen>>Internet Explorer>>> Ok

Zo zou U dit met Chrome óók kunnen proberen . U geeft veel info,echter er is niks te lezen of U mogelijk in de email- die normaal ontvangen kunnen worden- welke soms voorzien zijn van een link,waarop men moet clicken..om dan met het "ingestelde programma te bekijken.
Als U toch in dat scherm bezig bent,gewoon eens elke optie uitproberen..al houd ik er al dan niet terecht rekening mee dat er een mal-spyware de boosdoener is.
Gelukkig heeft Windows een eigen ingebouwde Firewall,welke soms ook kuren vertoont.. Zet die eens ( kort) uit !

In heel enkele gevallen is het openen van poort 8081 nog een optie. Dit kunt U doen in de Windows Firewall en dan deze poort ( kort) openen ..en eventueel weer sluiten als het daarmee nog niet lukt.
Als laatste blijft dan een Systeemherstel nog ,over,maar dat is dan ook echt het laatste redmiddel.

Succes en groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer de cookies en het cache van je browser eens te wissen. Te vinden onder opties