Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan een bepaald spelletje niet meer spelen omdat ik dan steeds de melding krijg dat Internet Explorer niet meer werkt. Hoe kan dit? Zie uitleg.

IE gaat dan een oplossing zoeken maar kan die niet vinden. Elke keer als ik dit spelletje aanklik krijg ik deze melding. Andere spelletjes op dezelfde site kan ik wel gewoon spelen met IE. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
763
SimonV
9 jaar geleden
Als we weten om welk spelletje het gaat, kunnen we beter zien waar het aan kan liggen, of het aan je pc of aan het spel ligt...
capthavoc
9 jaar geleden
Probeer eens een andere browser ? want IE is tegenwoordig niet de beste keuze ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat mij er niet zozeer om dat ik dat spelletje niet kan spelen mar om het feit dat ik het ene spelletje wel kan spelen en het andere spelletje niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil via de site www.hobbyjournaal.nl het spel Gemshop spelen. Dat is een spel van Zylom. Een ander spelletje dat is weleens via www.hobbyjournaal.nl speel is Bejeweled en dat is ook van Zylom en dat kan ik gewoon spelen.
Als ik direct via Zylom zelf speel heb ik ook geen problemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer uw adobe flash en/of shokwave te updaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding