Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan mijn Belkin Wifi usb geen verbinding maken met beveiligde netwerken?

Ik kan wel verbinding maken met netwerken die onbeveiligd zijn, maar niet met diegene die wel beveiligd zijn, ik zit al dagen zonder internet op mijn vaste computer, op andere laptops, iPad, gsm etc. kan ik gewoon wel verbinding maken met het internet, alleen op de vaste computer met belkin usb wifi niet. Als jullie een antwoord hebben, gelieve ook te zeggen hoe ik het moet doen, want ik ben niet super handig met de computer ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet je zeker dat je de goede code invult bij het verbinden met een beveiligd netwerk?

Zo ja? Dan mis je misschien de driver van je Belkin Wi-Fi adapter. Als er een CD-rom meegeleverd is dan staat hier de juiste driver op.

Is er geen CD-rom meegeleverd? Google dan even op het exacte model van je Wi-Fi adapter, bijvoorbeeld 'Belking F5D8053'.

Download vervolgens de driver (bij voorkeur van de officiële Belkin website) voor je besturingssysteem (bijvoorbeeld Windows XP of Vista) en installeer deze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het juiste geinstalleerd, ik kan ook verbinding maken met onbeveiligde netwerken, maar gewoon niet met mijn beveiligd thuisnetwerk, ik heb mijn code goed ingevuld, weet ik zeker... Als ik dan klik op verbinding maken, gebeurt er gewoon niks, er komt geen nieuw venstertje met wat ik fout doe, of 'kan geen verbinding maken'
Ik weet wel niet zeker of ik het juiste heb geinstalleerd, ik zal een foto plaatsen van mijn usb, met alle cijfers enzo er op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind me camera niet direct, dus typ ik het wel over BELKIN
Model: F5D8053 v6 CE 0560
N Wireless USB Adapter MAC: 94445228610C
N10117
Z528
SN: 20950805301106 ver: 6001ed
883-01429ea Dit is ongeveer al het belangrijke wat er op staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer je huidige driver eens te deïnstalleren (Start - Configuratiescherm - Programma's) en installeer vervolgens deze driver: http://cache-www.belkin.com/support/dl/f5d8053v6-win7.exe Dit is de meest recente driver voor jouw model.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik via configuratiescherm het ander programma verwijderen en deze installeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, even via het configuratiescherm de huidige (mogelijk verouderde) driver verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkt nog altijd niet. Wel bedankt ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding